1. Indentiteit van de verkoper
  2. Toepasselijkheid
  3. Ons aanbod en uw bestelling
  4. Ruilen en retour
  5. Prijzen
  6. Betaling
  7. Conformiteit en garantie
  8. Levering en uitvoering
  9. Overmacht
  10. Intellectuele eigendom
  11. Klachten en geschillen

ALGEMENE VOORWAARDEN

Identiteit van de verkoper Keeper-shop.be

Toepasselijkheid

  1. Onze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van ons als webwinkelier aan u als consument (iedere natuurlijke persoon die, uitsluitend voor niet-beroepsmatige doeleinden, op de markt gebrachte producten of diensten verwerft of gebruikt).
  2. Wij leveren enkel in België en Nederland. Als je een levering wilt laten uitvoeren in een ander land kan dat steeds op aanvraag.
  3. Om een bestelling te kunnen plaatsen, moet je minstens 18 jaar oud zijn. Als je geen 18 bent, vragen we je om je bestelling door je ouders of wettelijke voogd te laten plaatsen. Als we merken dat een bestelling geplaatst is door een minderjarige, kunnen we deze bestelling weigeren.
  4. Het plaatsen van een bestelling op de website geldt als uitdrukkelijke aanvaarding van onze algemene verkoopsvoorwaarden die steeds beschikbaar zijn via de website.
  5. Als je online bestelt, bezorgen we je bovendien met de bestellingsbevestiging of ten laatste bij de levering een kopie van deze algemene voorwaarden in een formaat dat je kan opslaan of afdrukken. We raden je overigens aan om dit altijd te doen.
  6. Als naast deze algemene voorwaarden ook bijkomende bijzondere voorwaarden van toepassing zijn, geldt bovenstaande ook voor die bijzondere voorwaarden. Als onze algemene voorwaarden strijdig zouden zijn met die bijzondere voorwaarden kan jij als consument altijd de meest voordelige tekst in jouw voordeel inroepen.

Ons aanbod en uw bestelling

  1. Als een aanbod slechts een beperkte geldigheidsduur heeft of onderworpen is aan bepaalde voorwaarden, vermelden we dit uitdrukkelijk in ons aanbod.
  2. We beschrijven altijd zo volledig en nauwkeurig mogelijk wat we je verkopen en hoe het bestelproces zal verlopen. De beschrijving is in elk geval voldoende gedetailleerd om je een goede beoordeling te laten maken. Als we gebruik maken van afbeeldingen, zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden goederen en/of diensten. Vergissen is echter menselijk en als we ons overduidelijk vergist hebben, zijn we niet verplicht om je alsnog te leveren.
  3. Je bestelling is compleet en de overeenkomst tussen ons is definitief zodra we je bestelling bevestigen per mail en zodra we voor je betalingstransactie met krediet- of debatkaarten de goedkeuring door de uitgever van de kaart hebben ontvangen. We aanvaarden Visa, Mastercard, Maestro, Bancontact, overschrijving, SoFort en Ideal. Indien de uitgever van je kaart weigert om in te stemmen met je betaling aan ons, kunnen wij niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertragingen bij de levering en/of niet-levering van uw bestelling. Bestellingen zonder geldige betaling op naam van de geregistreerde kaarthouder worden niet aanvaard of verwerkt.
  4. Om een product aan te kopen, voeg je het product toe aan je winkelmandje. Nadien geef je je contactgegeven en facturatiegegevens in. Vervolgens kies je je wijze van levering: opsturen naar een bepaald adres of afhalen. In de laatste stap krijg je een overzichtspagina, aanvaard je onze algemene voorwaarden en bevestig je je betaling door het indrukken van de bestelknop. Als je deze stappen hebt doorlopen, is je aankoop definitief.

Ruilen & Retour

Belangrijk: U kunt uw artikelen alleen ruilen/retourneren binnen 10 werkdagen, na ontvangst van uw bestelling. Bedrukte artikelen kunnen NIET worden geruild.

  1. Bij uw order ontving u ook het Keeper-shop.be retourformulier . Vul deze zo compleet mogelijk in. Stuur het ingevulde retourformulier mee met de artikelen die u aan ons terug wilt sturen. (Download ons RETOURFORMULIER)
  2. Geef op het retourformulier heel duidelijk aan wat u wenst:
  • Ruiling voor een ander artikel en/of andere maat
  • Tegoedbon Keeper-shop.be voor een volgende bestelling
  • Niet goed/tevreden = geld terug
  1. Aan de zijkant van het retourformulier vindt u het antwoordadres waar u uw artikelen naar toe moet sturen. Knip deze uit en plak deze op de doos.
  2. Verpak de artikelen, indien mogelijk, in met de originele verpakking.
  3. Stop nu de artikelen met het retourformulier in een doos (u kunt eventueel de Keeper-shop.be doos hiervoor gebruiken).
  4. Let op: de kosten voor de retourzending zijn voor u als klant
  5. Keeper-shop.be ontvangt uw retour. Binnen 24 uur handelen wij uw retour af.
  6. a. U wilt een andere maat/ander artikel? Binnen 5 werkdagen, na ontvangst van uw retour en mits voorradig, sturen wij u deze toe. De kosten hiervoor zijn voor Keeper-shop.be. Na verzending ontvangt u binnen 5-8 werkdagen uw nieuwe artikelen.
    b. U wilt een tegoedbon van Keeper-shop.be? Keeper-shop.be biedt u de tegoedbon aan bij uw volgende bestelling
    c. U bent niet tevreden met uw bestelde artikel en u wilt uw geld terug? Op het retourformulier hebt u uw bankgegevens moeten invullen. Keeper-shop.be boekt u z.s.m. en uiterlijk binnen 14 dagen, na ontvangst van uw retour, het bedrag aan u terug. Betalingen die gedaan zijn met creditcard worden binnen 4 weken teruggeboekt.
    d. Uw artikel is kapot gegaan? Binnen 12 werkdagen versturen wij u een nieuw artikel, mits het binnen de garantie valt.

Prijzen

  1. Tijdens de periode die we ons aanbod vermelden, wijzigen onze prijzen niet, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in BTW-tarieven.
  2. Onze prijzen zijn inclusief alle belastingen, BTW, taksen en diensten. Je komt dus nooit voor verrassingen te staan. We kunnen wel beslissen om bovenop de aankoopprijs ook de verzendkosten aan te rekenen. In dat geval melden we dat altijd voordat je je aankoop definitief plaatst.

Betalingen

  1. We kunnen enkel betalingen via de betaalmodules op onze website aanvaarden.
  2. Om een veilige online betaling en de veiligheid van je persoonsgegevens te waarborgen, worden de transactiegegevens versleuteld met een SSL technologie. Om met een SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in de statusbalk van je browser.

Garantie

Keeper-shop.be wil u als klant altijd op de juiste wijze helpen. Hebt u een vraag over de garantie van een product? Stuur een mail naar hello@keeper-shop.be) met uw vraag en/of opmerking.

Let op: we geven wel garantie op stiknaad problemen bij keepershandschoenen op de redelijk korte termijn. We geven geen garantie op de foam van de keepershandschoenen.

Levering & uitvoering

  1. Alle goederen en diensten worden geleverd op het door jou bij je bestelling aangegeven adres.
  2. Wanneer een artikel in stock is wordt het aangeboden op uw leveringsadres in 1 à 4 werkdagen. Wanneer een artikel niet in stock is, wordt het aangeboden op jouw leveringsadres in 3 à 6 werkdagen. Wij informeren u over de leveringstermijn in jouw bestellingsbevestiging.
  3. Leveringen gebeuren van maandag tot vrijdag tussen 09u00 en 16u00.
  4. Als wij niet tijdig kunnen leveren, verwittigen wij je altijd voor het verstrijken van de voorziene leveringstermijn. Als wij dat niet doen, ken je kosteloos afzien van je bestelling. In dat geval betalen wij je uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding terug.
  5. Onze verzendingen gebeuren steeds op eigen risico. Je hoeft je dus geen zorgen te maken om goederen die verloren gaan in de post. Als je ons echter goederen terugzendt binnen de 14 dagen na aankoop omdat je ze liever niet wil houden , ben jij verantwoordelijk voor het transport.
  6. Indien de door ons geleverde goederen tijdens het transport werden beschadigd, niet overeenstemmen met de artikelen die op de leveringsbon vermeld staan of niet overeenkomen met de artikelen die je had besteld, moet je dit zo snel mogelijk en zeker binnen de 3 dagen melden en de artikelen naar ons terug sturen binnen de 10 werkdagen na ontvangst. Je moet hiervoor het bijgeleverde retourformulier gebruiken.

We kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige gevolgschade wegens laattijdige levering of niet levering door de transporteur die de onderneming heeft aangesteld. Onze aansprakelijkheid blijft in dergelijke gevallen beperkt tot de waarde van de artikelen waarvan wordt aangetoond dat ze niet door de klant werden ontvangen.

Overmacht

  1. In geval van overmacht zijn wij niet gehouden onze verplichtingen na te komen. In dat geval kunnen wij ofwel onze verplichtingen opschorten voor de duur van de overmacht, ofwel de overeenkomst definitief ontbinden.
  2. Overmacht is elke omstandigheid buiten onze wil en controle die de nakoming van onze verplichtingen geheel of gedeeltelijk verhindert. Hieronder begrijpen we onder meer, stakingen, brand, bedrijfsstoringen, energiestoringen, storingen in een (telecommunicatie-) netwerk of verbindingen of gebruikte communicatiesystemen en/of het op enig moment niet beschikbaar zijn van onze website, niet of niet-tijdige levering van toeleveranciers of andere ingeschakelde derden, …

Intellectuele eigendom

  1. Onze website, logo’s, teksten, foto’s, namen en in het algemeen al onze communicatie zijn beschermd door intellectuele eigendomsrechten die hetzij bij ons, hetzij bij onze toeleveranciers of andere rechthebbenden liggen.
  2. Het is verboden gebruik te maken van en/of wijzigingen aan te brengen in de intellectuele eigendomsrechten zoals beschreven in dit artikel. Zo mag je bijvoorbeeld tekeningen, foto’s, teksten, logo’s, enz.. niet kopiëren of reproduceren zonder onder voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming.

Klachten

Hebt u een klacht? Gelieve ons deze klacht te melden op klachten@keeper-shop.be Vermeld in uw klacht uw naam en ordernummer. Stuur, indien mogelijk en noodzakelijk, een foto van de klacht. Wij nemen uw klacht direct in behandeling en binnen 24 uur (werkdagen) komen we bij u terug met een passende reactie.

Wereldwijde verzending
Verzendingen over de hele wereld.

Gratis verzending
bij bestellingen vanaf € 60,-

Beveiligde betaling
Uw betaling vind plaats in een beveiligde omgeving